Bedrijven

Bent u ondernemer met oog voor mens en wereld? Dan schuilt er in u wellicht een bedrijvenambassadeur of bedrijfspartner. Kom ook in actie voor een mooiere wereld.

word bedrijvenambassadeur
Als bedrijvenambassadeur van Stichting Thomas doneert u maandelijks een vast bedrag. Daarmee steunen wij het werk in India, bijvoorbeeld de Thomas Academy. Zij geven kinderen en vrouwen een opleiding en eigenwaarde. Dat is voor hen het begin van een zelfstandige toekomst, zonder armoede.

word bedrijfspartner
Als bedrijfspartner van Stichting Thomas gaat u samen met ons de strijd aan tegen armoede in Lucknow en omgeving. Voor meerdere jaren werken we samen. We bepalen samen het doel en de doelgroep van ons partnerschap.

doe mee!
Onderneem met oog voor mens en milieu. Versterk uw imago en uw effectiviteit. Neem contact op met info@stichting-thomas.nl.