Ik een feestje, zij een feestje

Soms ben je jarig en dan denk je: ‘Wat zal ik nu weer eens vragen?’ Je haalt je schouders op en zegt tegen de familie, vrienden en buren: ‘Kom maar gewoon, dat vind ik fijn.’

De stichting Thomas heeft bedacht dat het ophalen van de schouders op een andere manier kan worden ingevuld. Vrienden geven immers toch graag iets persoonlijks aan je en als dat niet lukt krijg je een fles wijn of een envelop met wat geld erin. Het is dan misschien dan het overwegen waard om de vrienden en familieleden te vragen het geld over te maken naar de Stichting Thomas. Ook kun je het geld in ontvangst nemen en het daarna zelf over maken aan de Stichting Thomas.

Bij het overmaken kun je bij de informatie één van de 9 onderstaande mogelijkheden invullen!

1. Traktatie. Ter ere van jouw verjaardag worden de leerlingen en leerkrachten getrakteerd op taart en drinken of een maaltijd;
  2. Leslokalen. Inrichten van 4 leslokalen welke in 2014 worden gebouwd;
  3. Aanschaf van muziekinstrumenten;
  4. Naaimachines. Aanschaf hiervan voor vrouwen die les krijgen om kleren te naaien en zo in het levensonderhoud van hun gezin voorzien;
  5. Lesmaterialen. Aanschaf van lesmaterialen voor vrouwen (meestal moeders van leerlingen) die gratis leren lezen en schrijven;
  6. Een sponsorbedrag voor kinderen in het kinderhuis Viswa Jyoti;
  7. Schooluniformen. Een ondersteuning voor de aanschaf van schooluniformen (is in India verplicht);
  8. Schoolbus. Een ondersteuning voor de aanschaf van een schoolbus;
  9. Waterpompen. De evangelisten slaan op het platte land waterpompen in de dorpen om zo schoon drinkwater te bieden (een eerste levensbehoefte).

feestje feestje 2

Het rekeningnummer van de Stichting Thomas is: NL40RABO0302294112.