Doneer

Gift overmaken

We zijn altijd blij met giften. Deze kan je overmaken aan de Rabobank, rekeningnummer.: NL40 RABO 0302 2941 12 ter attentie van Stichting Thomas, De Koop 79, 3828 RE Hoogland.

Aangezien Stichting Thomas beschikt over de ANBI status zijn giften aftrekbaar van de inkomstenbelasting.

Wordt vaste donateur

Stichting Thomas is ook erg blij met vaste donateurs. Wil jij vaste donateur worden, vul dan het onderstaande formulier in.

Ik doneer

EenmaligPer maandPer Jaar

een bedrag van (euros)

5102050100200500

mijn IBAN rekening nummer

Uw naam (verplicht)

adres

straat

huisnr (incl toevoeging)

postcode

woonplaats

telefoon

Uw email (verplicht)

Stichting Thomas heeft geen automatische incasso. Als je hebt aangegeven dat je vaste donateur wilt worden, kan je via internetbankieren bij je eigen bank wel aangeven dat je bijvoorbeeld per week of maand een bedrag wilt overmaken.

Je kunt het geld overmaken aan de Rabobank, rekeningnummer.: NL40 RABO 0302 2941 12 ter attentie van Stichting Thomas, De Koop 79, 3828 RE Hoogland.