Geef geld

Iedereen verdient de kans op een zelfstandig bestaan. Wil jij iemand zo’n kans geven? Doneer dan nu en maak het verschil voor hem of haar.

Hoe helpt jouw gift?

456 miljoen mensen in India leven in armoede. Jouw gift helpt iemand aan een uitweg.

Voor bijvoorbeeld:

– 25 euro krijgt een kind een maand lang onderdak in het Childrens Home, eten en drinken, medische zorg en onderwijs.

– 100 euro wordt een waterpomp aangelegd.

Wilt u meteen in actie komen?

Stort een bijdrage op de rekening van Stichting Thomas! Check ook even de sectie Actueel op deze site!

Bank: Rabo Hoogland, Rekeningnr.: NL40 RABO 0302 2941 12

Wordt vaste donateur

Stichting Thomas is ook erg blij met vaste donateurs. Wil jij vaste donateur worden, vul dan het onderstaande formulier in.

Ik doneer

EenmaligPer maandPer Jaar

een bedrag van (euros)

5102050100200500

mijn IBAN rekening nummer

Uw naam (verplicht)

adres

straat

huisnr (incl toevoeging)

postcode

woonplaats

telefoon

Uw email (verplicht)

Stichting Thomas heeft geen automatische incasso. Als je hebt aangegeven dat je vaste donateur wilt worden, kan je via internetbankieren bij je eigen bank wel aangeven dat je bijvoorbeeld per week of maand een bedrag wilt overmaken.