Nieuwsbrieven

Hieronder tref je de nieuwsbrieven van Stichting Thomas aan. Je kunt de nieuwsbrieven lezen door ze aan te klikken.

We versturen eens per jaar een nieuwsbrief met daarin een omschrijving van alle projecten. Deze nieuwsbrief versturen we ook per post aan degene die zich daarvoor hebben opgegeven. Om kosten te besparen en nog meer geld direct over te kunnen maken naar India hebben we er voor gekozen om alle andere nieuwsbrieven alleen per email te versturen. In de andere nieuwsbrieven houden we je op de van alle nieuwtjes. Wilt u de nieuwsbrief ontvangen, stuur dan een e-mail naar info.stichting.thomas@gmail.com om u aan te melden voor de nieuwsbrief.

Lukt het niet om het bestand te openen, installeer dan eerst Adobe Acrobat Reader.

Be the first to comment