Schoenendozenactie

Het is bijna kerst, en dat betekent voor veel mensen gezellige dagen met lekker eten. We sturen van tevoren kerstkaarten naar mensen die we liefhebben om ze ook van die fijne feestdagen te wensen.

Maar laten we nog wat verder kijken dan onze eigen omgeving. Ook in India komen de feestdagen eraan. En ook deĀ  mensen daar vinden het fijn om van ons een kaart te ontvangen. Fijn is misschien zacht uitgedrukt: ze vinden het geweldig!

Daarom willen we de kinderen van Childrens Home, stafleden en vrienden van Stichting Thomas in India een kaart sturen om te laten weten dat wij in Nederland ook aan hen denken.

Maar dat is nog niet alles. We willen alle kinderen van Childrens Home ook een “schoenendoos” geven met daarin cadeautjes, om ze een onvergetelijke kerst te geven.

Wilt u ook wat doen? We kunnen donaties voor dit project goed gebruiken om de kinderen blij te maken. Ook kunt u helpen door een kerstkaart te schrijven. Dat kunt u doen na de kerkdienst van de Schootsekerk bij Cobie Ypma op 6 of 13 december of door uw kerstkaart voor 10 december te versturen naar Stichting Thomas, Terrhof 13, 5044 RM in Tilburg.